Broker PrcBroker tidak mempunyai pengawasan, syarikat perdagangan mt4/5 tidak mempunyai pengawasan lesen

2024-05-21 23:13:33 金融资讯 要懂汇

Broker PrcBroker tidak mempunyai pengawasan, syarikat perdagangan mt4/5 tidak mempunyai pengawasan lesen

Baru -baru ini, sesetengah pengguna telah mengalami bimbingan yang berniat jahat semasa platform PRC untuk melakukan transaksi pertukaran asing, yang menyebabkan masalah seperti kehilangan kerugian, kad licin, dan tidak menentang kerugian. Lebihan, sentiasa menggesa pelabur untuk meningkatkan dana, dan kemudian menamatkan kedudukan.

Para pelabur yang berada di dalamnya tidak akan faham pada masa itu.

Laman web rasmi PrCBroker sentiasa dituangkan dalam menyediakan pelanggan dengan platform perdagangan yang sempurna, profesional dan maju.

Oleh kerana keluarga mempunyai pengalaman selama 20 tahun, platform perdagangan profesional dan maju akan menghadapi masalah yang disebutkan dalam pelabur di atas?Bukankah ini sangat berbeza dari apa yang dipromosikannya?Jelas sekali, ini adalah platform yang dilahirkan di luar.

Poison Lidah Jun akan membawa semua orang untuk memeriksa keadaan sebenar Prcbroker.

1. Lesen pengawalseliaan

Laman web rasmi PrcBroker mengisytiharkan bahawa ia telah diawasi oleh dua institusi kewangan:

Performanceronnarucompanyltd (Cyprus) Cyprus CSRC (CYSEC) Kebenaran dan Peraturan, Nombor Pendaftaran 253/14

Performanceronnarucapitaltd (Vanuatu) Wanuatu Financial Service Committee (VFSC) Kebenaran dan Pengawalseliaan Nombor 14788

Mari kita periksa dari plat lesen.

1. Cyprus tidak mempunyai pengawasan

Pertanyaan laman web rasmi Cyez Cysec Performanceronnarucompanyltd mempunyai lesen dan diselia.Cyprus adalah salah satu lesen yang paling popular di pasaran China.Tetapi Cyprus tidak menghukum atau memberi amaran kepada syarikat -syarikat haram, yang membawa kepada terkenal.

Tidak ada lajur Cina menurut Negara Anggota yang dipaparkan oleh Perkhidmatan Cross -Sorder, jadi dapat ditentukan bahawa setelah akaun pelanggan China dibuka di syarikat ini, tidak ada jaminan sama sekali!Setiap orang perlu memberi perhatian!

2. Pengawasan luar pesisir Wanuatu, kekuatan pengawasan kecil

Pertanyaan laman web rasmi VSFC PerformanceronNarucapitalTD benar -benar mempunyai lesen dan diawasi.Walau bagaimanapun, Vanuatu milik pengawasan luar pesisir, dan persekitaran pengawasan agak longgar.Ini juga kesedihan banyak pelaburan Xiaobai.

2. Syarikat perdagangan sebenar mt4/mt5 belum dikawal selia

Urus niaga sebenar platform PrcBroker MT4/MT5 adalah PerformancerCapitalTD.

Walau bagaimanapun, Lidah Poison tidak menemui maklumat pengawalseliaan Performanceronnarucapitaltd., Di laman web rasmi FSC dari British Virgin Islands, yang menunjukkan bahawa syarikat itu hanya didaftarkan dan tidak dibenarkan oleh agensi pengawalseliaan.

Jika syarikat itu digunakan untuk urus niaga, dana pelabur tidak akan dijamin.

Merumuskan lesen platform PrcBroker, terdapat banyak isu, pengawasannya sangat kecil, dan risiko terlalu besar.

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI