Ia adalah "sahabat lama" Dooprime Dexuan.

2024-06-25 15:29:02 资讯 要懂汇

Sebilangan besar tetamu!Berita Perancis!

Dooprime dexuan, anda benar -benar keterlaluan!

Ya, ia masih dejo Dooprime DoPrime!Saya percaya bahawa melalui dua artikel terdahulu, pelabur telah mengetahui bahawa Dooprime Dejun memainkan bola dan mengeluarkan lesen pengawalseliaan yang telah tamat tempoh untuk terus mempromosikannya!

(Untuk maklumat lanjut, sila klik laman utama untuk melihat dua artikel pertama ~)

DoPrime Demon secara rasmi menyaksikan dua tweet detektif, cuba menutup akaun detektif melalui aduan, dan menuangkan air kotor untuk detektif!Biarkan pelabur artikel dan fakta yang tidak dapat dilihat!

Anda dapat melihat bahawa Dezheng mempunyai aduan pertama mengenai akaun detektif seawal 15 Mac, 2023, tetapi aduan mereka tidak berjaya!

Ini kerana gambar dan bukti dalam artikel detektif adalah semua kandungan awam laman web undang -undang!Semua ucapan dalam artikel itu datang dari pertanyaan kandungan awam siasatan!Ia tidak melibatkan maklumat palsu!

Dooprime Dexuan menyaksikan pelanggaran terakhir gagal.Sangat gila, ada empat secara langsung!

Gambar di atas menunjukkan kandungan aduan tertentu.

Sekiranya bilangan aduan dapat mengatasi kualiti artikel detektif, ia benar -benar tidak diselamatkan!Detektif masih merupakan ayat yang sama, semuanya boleh didapati dalam talian untuk mencari maklumat yang relevan!Detektif tidak pernah meremas dan diskriminasi!

Media adalah corong rakyat!Jadi detektif adalah corong pelabur!Jika anda tidak membiarkan detektif bercakap, anda tidak akan membiarkan pelabur yang tertipu!Dooprime dexuan bersalah!PersimpanganPersimpanganMari kita lihat bukti yang ditemui baru ditemui!

    Pelabur melaporkan Dooprime Dexuan tidak dapat membayar wang!

    Tajuk utama Sailei telah mendedahkan bahawa Dejun enggan membayar wang, mengadu banyak kali, dan bahagian dalam platform tidak dibenarkan membuat emas.Spekulasi detektif hanyalah alasan untuk satu sama lain.

    En. Memberi dia tidak selamat.

    Encik A dan Teori Platform, platform memerlukannya untuk memberikan bantuan dan maklumat, termasuk pergi ke bank untuk membantu menyelesaikan akaun beku dan memindahkan dana ke deposit untuk memasuki deposit. Masih tidak tersedia.

    "Perkhidmatan pelanggan mengatakan bahawa dana pembekal pembayaran untuk dokumen dooprime dibekukan, dan pembekal pembayaran akan kehilangan wang di platform, jadi dia tidak memberi wang."

    Tidak dapat mendapatkan emas, bukankah ini rutin yang sama sebelum platform hitam berjalan ~

    Terdapat juga aduan tetamu di Internet bahawa Dezheng tidak dapat menghasilkan wang:

      Dooprime Dezheng mengenai berita undang -undang!Terkenal!

      Terdapat lebih daripada satu berita undang -undang mengenai Dexuan.Detektif tidak akan pernah palsu!

      (Undang -Undang Berita Undang -Undang 1 Tangkapan Skrin)

      (Tangkapan skrin Berita Undang -Undang 2)

      "Empat suku" yang dilaporkan oleh polis seperti berikut:

      Langkah 1: Naikkan nombor

      Penipu pertama kali menubuhkan isyarat WeChat biasa untuk "menaikkan"."Meningkatkan nombor" bermaksud isyarat WeChat ini kelihatan normal. perasaan.

      Langkah 2: Menghisap serbuk

      Pada tahap tertentu "menaikkan nombor", membimbing mangsa untuk memasuki penubuhan pasaran saham.

      Langkah 3: Bergolek

      Dalam kumpulan WeChat, kecuali mangsa, hampir semuanya adalah "penjagaan".Saya membincangkan dalam kumpulan setiap hari dan berapa banyak yang saya buat selepas mendengar nasihat "Tuhan yang hebat", menggalakkan mangsa memasuki set itu, dan apabila hati mangsa bergerak, masa penipuan akan datang.

      Langkah 4: Penipuan

      Mangsa memasuki platform pelaburan berdasarkan bimbingan "Tuhan yang hebat" Tiada dana yang mengalir sama sekali.

      Sekiranya syarikat sudah berada dalam berita undang -undang, maka keadaan syarikat mesti sangat buruk!Jika Dexuan mengatakan bahawa ini hanya satu isu unilateral ejen, dan tidak ada kaitan dengan Dexuan, maka apabila Dejun merekrut ejen, ia harus dikawal dengan ketat, dan bukannya membiarkan agen -agen hitam ini menipu para pelabur bertindak bertindak!Laluan terpanjang adalah rutin penipu ~

        Pegawai Dejun boleh memuat turun aplikasi "Dexuan Capital"!

        Menurut berita undang -undang, disebutkan bahawa pelabur tidak dapat menarik diri selepas memuat turun aplikasi Dexun Capital, dan dana itu ditipu!

        Detektif disahkan berdasarkan petunjuk ini.