Blackwellglobal Bowei Global Brokerage, sengaja menolak dana pelanggan dan mengancam pelanggan dengan prinsipal.

2024-06-02 7:44:31 金融资讯 要懂汇

Blackwellglobal Bowei Global Brokerage, sengaja menolak dana pelanggan dan mengancam pelanggan dengan prinsipal.

Selalunya terdapat banyak platform di pasaran. Cara ganas yang biasa digunakan!Baru -baru ini, sesetengah pengguna maklum balas kepada Poison Tongjun: Bowei Global menggunakan sumbangan dana sebagai bandar yang menarik.

Bukankah operasi siri operasi Bowei Global tidak takut bau reputasinya?Atau adakah anda ingin bersiap untuk berlari, jadi pecahkan tin?

Jadi hari ini saya akan memahami keadaan sebenar broker global dengan raja lidah beracun.

Bowei Global mengumumkan di laman web rasmi bahawa ia telah diawasi oleh lima institusi kewangan:

Blackwellglobalinvestments (UK) Limited dikawal oleh UK (FCA), nombor lesen 687576;

Blackwellglobalinvestment (Kemboja) Co., Ltd diselia oleh Kemboja (Secc), nombor lesen 687576;

BlackwellglobalFuturesLimited dikawal oleh Hong Kong (SFC), nombor lesen BGX460;

Blackwellglobalassetmanagementlitd dikawal oleh Hong Kong (SFC), nombor lesen BJU094.

Terdapat banyak lesen Bowei Global.Adakah ia benar -benar diselia?

1. Lesen pengawalseliaan

1. Lesen British tidak boleh digunakan untuk pelanggan runcit

Poison Lidah Jun mendapati plat lesen BlackwellglobalInvestments (UK) terhad melalui laman web rasmi Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan British (FCA).

Tetapi lesen ini tidak dapat melayani pelanggan runcit (runcit), kerana tidak ada runcit di CustomerType, Runcit adalah pelanggan runcit.Oleh itu, pelanggan runcit menggunakan BlackwellglobalInvestments (UK) terhad untuk menjalankan urus niaga untuk operasi lebihan.

2. Kemboja -Pengawasan Pertukaran Asing Kemboja

Racun Tongjun di laman web rasmi Kemboja mendapati Blackwellglobalinvestment (Kemboja) Co., Ltd mempunyai lesen, tetapi menurut "Undang -undang Pertukaran Asing" Kemboja, ia membolehkan penduduk mengadakan pertukaran asing secara bebas, dan perniagaan pertukaran asing yang dijalan Bank tidak dikawal.Oleh itu, selagi syarikat yang didaftarkan di Pihak Berkuasa Komersial Kemboja boleh membuka akaun pertukaran asing.

Secara keseluruhan, Kemboja tidak mempunyai kawalan luaran yang sah.Dengan lesen Kemboja untuk transaksi pertukaran asing, dana tidak dijamin sama sekali.

3. Tidak ada lesen pertukaran asing di Hong Kong

Blackwellglobalsecurtieslimited, BlackwellglobalFuturesLimited, Blackwellglobalassetmanagementlimity, diadakan dalam gambar di atas.

Blackwellglobalsecuritieslimited, aktiviti pengawalseliaan memberikan pendapat undang -undang untuk transaksi sekuriti dan sekuriti.

BlackwellglobalFuturesLimited didagangkan dalam kontrak kargo yang memaksimumkan masa.

Kegiatan pengawasan BlackwellGlobalAlAsetManagementLited memberikan pendapat undang -undang mengenai sekuriti dan memberikan pendapat undang -undang dan pengurusan aset mengenai kontrak niaga hadapan.

Lesen tiga Hong Kong (SFC) di atas tidak ada yang memegang lesen pertukaran asing No. 3 yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti Hong Kong (SFC), jadi mereka tidak layak untuk urus niaga pertukaran asing.Jika ketiga -tiga lesen ini digunakan untuk urus niaga pertukaran asing, ia tidak akan dikawal oleh Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti Hong Kong (SFC).

Syarikat -syarikat di atas hanya boleh digunakan oleh Bowei Global untuk menarik beberapa pendatang baru untuk melabur dan dana penuaian yang lebih baik.

2. Syarikat perdagangan sebenar MT4 mempunyai pengawasan, tetapi ia tidak mempunyai kekuatan

Lidah Racun Jun mendapati bahawa syarikat transaksi sebenar di MT4 adalah Blackwlllobalinvestmentslimited dan diawasi oleh Jawatankuasa Sekuriti Bahamas.

Lesen Bahamas tergolong dalam pengawasan luar pesisir, dan tidak ada pengawasan pertukaran asing.

Lesen kebangsaan pulau adalah mudah, pengawasan kecil, ketelusan maklumat adalah rendah, undang -undang dan peraturan sukar untuk dilindungi, dan dana tidak dilindungi.Datang ke lesen pengawalseliaan luar pesisir, mari kita elakkan!Persimpangan

Ketiga, bahaya perisian yang dibangunkan sendiri

Akhirnya, Bowei Global juga mempunyai perisian perdagangan sendiri, dan mempublikasikan: "Bo Wei Global Trading Treasure menyediakan pengguna dengan maklumat dan perkhidmatan maklumat yang lebih mudah dan komprehensif, supaya pelabur dapat dengan mudah melihat maklumat dan transaksi pasaran saham, memegang nadi dari pasaran sekuriti di Hong Kong. "Kemudaratan platform yang dibangunkan sendiri telah ditekankan banyak kali.

Oleh itu, cuba elakkan menggunakan perisian perdagangan sendiri platform untuk mengelakkan ditipu oleh beberapa broker platform hitam.

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI