Setiausaha Vlado disyaki dana Malaysia!Tiada pengawasan yang berkesan!

2024-06-07 10:50:20 资讯 要懂汇

Platform pertukaran asing sering mempunyai pengawasan propaganda palsu.

Hari ini, detektif akan membantu anda menyiasat platform -vlado untuk mempromosikan model pengurusan kewangan pertukaran asing yang tinggi untuk mengumpul wang, dan kandungan laman web rasmi Cina dan Inggeris sangat berbeza, dan terdapat pengawasan publisiti palsu!

(Laman Web Rasmi Cina)

(Laman Web Rasmi Bahasa Inggeris)

Di laman web rasmi Cina Vlado, Vladolimited adalah platform pelaburan yang didaftarkan di UK dan mempunyai pejabat di Dubai untuk menerima pengawasan Fintrac di Kanada.

Di laman web rasmi Inggeris Vlado, gaya lukisan telah berubah.

Operasi gelombang Vlado secara langsung memenuhi kecurigaan penipuan!Seterusnya, kami akan menyiasat keadaan sebenar bersama -sama melalui maklumat di atas.

Melalui maklumat di atas, kita dapat melihat bahawa Vlado mempunyai sebuah syarikat di Britain, Hong Kong, Dubai, dan Kanada.

1. Pengarah Syarikat British adalah orang Cina di Malaysia

Maklumat syarikat mendapati maklumat syarikat Vladolimited melalui laman web rasmi Biro Industri dan Perdagangan British, menunjukkan bahawa syarikat itu didaftarkan pada bulan Ogos 2021.

Kemudian mari kita lihat pengarahnya, kewarganegaraan dan kediaman adalah Malaysia dan China.

Sebagai tempat suci untuk dana, banyak platform Malaysia akan membuat pelabur berfikir bahawa mereka berada di tempat lain melalui pelbagai pembungkusan.Detektif mempunyai alasan untuk meragui bahawa Vlado adalah projek pembiayaan yang dibuat oleh Cina Cina di Malaysia!

Pengarah semasa adalah orang Indonesia. !Ia tidak menolak bahawa pengarah Indonesia hanyalah bom asap dan boneka, dan kawalan di belakangnya masih di tangan Zhang Xiaoming (diterjemahkan).

Akhirnya, melalui laman web rasmi FCA Pentadbiran Kewangan Kewangan British, maklumat pengawalseliaan mengenai Vladolimited tidak dijumpai.

2. Syarikat Hong Kong dinamakan semula sebagai pengambilalihan dan tidak dikawal selia

Selepas mencari pusat cek dalam talian di Hong Kong, Vladolimited telah didaftarkan pada Mac 2016, apabila ia dipanggil GFSPartnerimited.Pada bulan Oktober 2022, ia dinamakan semula sebagai Vladolimited.

Menurut Vlado pada tahun 2021, syarikat Hong Kong dinamakan semula sebagai Vlado dibeli.Di samping itu, maklumat pengawalseliaan mengenai Vladolimited tidak dijumpai di laman web rasmi SFC Suruhanjaya SFC Suruhanjaya Hong Kong.

3. Dubai tidak mempunyai vladolimited

Di laman web rasmi Dubai DFSA, detektif itu tidak menanyakan maklumat pengawalseliaan mengenai Vladolimited, jadi Vlado Dubai tidak mempunyai kelayakan perdagangan pertukaran asing!

4. Syarikat Kanada hanya layak untuk pertukaran mata wang luar talian

Di laman web rasmi Fintrac Kanada, Tuhan meneroka maklumat lesen MSB Vlado, dan lesen itu sememangnya diberi kuasa pertukaran asing ... tetapi Agensi Pertukaran Luar Negeri Kanada adalah IIROC, bukan Fintrac!

Lesen MSB hanya dibenarkan untuk membenarkan pertukaran mata wang luar talian untuk menukar lesen pertukaran asing!Iaitu, kaunter pertukaran asing di lapangan terbang dan jalan -jalan tidak memainkan peranan pengawasan pertukaran asing yang sebenar!

Pelabur yang mempunyai akaun di sini, berjalan dengan cepat!

Ia dipelajari dari MT4 bahawa syarikat perdagangan sebenar syarikat itu adalah vladolimited, dan alamat berdaftar ditentukan untuk menjadi British.

Menggabungkan hasil siasatan sebelumnya, disimpulkan bahawa Vlado mempunyai hubungan erat dengan cakera modal Malaysia. Dana!

Di samping itu, saya memberitahu anda lebih awal bahawa orang -orang Cina membuka akaun yang rumit dan rumit di luar negara.Ini menunjukkan bahawa kemungkinan membuka akaun Cina ke luar negara adalah sangat kecil, dan kebarangkalian platform akan membuka akaun di kawasan atau kawasan dengan pengawasan yang ketat.Ditambah dengan operasi beberapa lajur di Vlado, kredibilitinya hampir sifar!Menghadapi platform sedemikian, pelabur dijemput untuk berani Sayno!

Pelaburan perlu berhati -hati, sila cergas mata anda!

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah qq lidah beracun untuk memecahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI