AIMS · Menipu Penipuan Kawalan Sekuriti, Memancing Hadiah!Dana Pulau Dana yang Dana, Berhati -hati dengan set permainan teks!

2024-06-03 11:35:26 资讯 要懂汇

AIMS · Menipu Penipuan Kawalan Sekuriti, Memancing Hadiah!Dana Pulau Dana yang Dana, Berhati -hati dengan set permainan teks!

Akaun awam WeChat AIMS tiba -tiba mengubah pemberitahuan kad pada hari Selasa.

Notis yang lebih penting seperti perubahan kad harus diberitahu di laman web rasmi!

Ia jelas bertujuan untuk perubahan kad bank pelabur Cina.Notis pemberitahuan pelaburan dalam penggantungan kad buruh telah digantung secepat mungkin.Sebaliknya, amaran sijil keselamatan laman web rasmi muncul!

Laman Web Rasmi Cina: https://www.aimsholdings.cn/

Sebelum Lidah Poison membuka laman web rasmi, amaran muncul, Sijil Keselamatan AIMS telah tamat selama 496 hari.

Raja beracun dengan cepat memeriksa nama domain.Laman web Alibaba Cloud mempunyai kos yang rendah.Adakah tujuan yang kuat menonjolkan sekuriti tidak mempunyai laman web rasmi?

Anehnya adalah broker.Jelas sekali, penanda aras penanda aras yang menonjolkan sekuriti mestilah orang Cina, tetapi negara ini dilarang secara eksplisit daripada menjual atau membeli mata wang digital oleh propaganda atau jualan.

Oleh kerana dekri domestik dilarang, bagaimanakah dasar asing dapat melindungi keselamatan pelabur domestik?

Laman Web Rasmi Bahasa Inggeris: https://aimsfx.com/

Kandungannya sangat berbeza dari laman web rasmi China.

Di laman web, matlamat menekankan bahawa "AIMSFX adalah laman web penipuan yang meniru matlamat. Elakkan memuat turun apa -apa kandungan kerana ia mengandungi virus."Kandungan ini tidak disebutkan di laman web Cina!

Mungkinkah itu AIMS · sekuriti yang boleh dianggap sebagai "AIMSFX adalah laman web penipuan" untuk pelabur atas alasannya?

(Laman web Cina tidak menyebut risiko dan pengawasan)

Laman web Inggeris menyatakan secara terperinci: "Matlamat telah menubuhkan syarikatnya sendiri di Australia, Dubai, Malaysia, Vietnam, Kemboja, Jepun, Korea Selatan, Indonesia, China, India, Thailand, Afrika, dan Eropah. Nawin (Malaysia) didaftarkan, Nombor Berdaftar LL13251] adalah entiti menandatangani perjanjian.

Penyeliaan

Matlamat yang ditekankan di laman web laman web rasmi menekankan bahawa ia telah diawasi untuk membuktikan bahawa pembiayaan AIMS dan jaminan dana pelabur.Pengawasan teratas Australia ASIC, Kemboja dan Nawin.

Australia ASIC

Entiti Berlesen AIMS di Australia ASIC adalah [AuricInternationalMarketSptyltd]

Walau bagaimanapun, ini adalah lesen perundingan pelaburan, yang tidak boleh dilaburkan, dan tidak ada kuasa untuk mengawal urus niaga pertukaran asing.Ia hanya boleh dikatakan bahawa lesen memegang tidak dapat dikawal secara komprehensif dalam urus niaga pertukaran asing.

Malaysia

Mir.Changguannghui, orang yang memohon lesen, jelas juga orang Cina.

Kos tahunan lesen FSA di Malaysia adalah rendah, hukuman itu rendah melanggar penalti, dan tidak ada baki negatif untuk akaun pengawalseliaan.Oleh itu, berbanding dengan peraturan pengawalseliaan pengawalseliaan yang rendah, pengawalseliaan mempunyai kandungan emas yang rendah dan tidak dapat memainkan perlindungan komprehensif dana pelabur.

Kemboja

Lesen SERC Kemboja Kemboja SERC di AIMS.

ASIC Australia tidak mempunyai kuasa penuh ASIC Australia dalam peraturan teratas yang dipaparkan oleh AIMS.Pengawalseliaan lesen Napukumi adalah rendah, dan masih terdapat risiko pemindahan modal.Kemboja SERC tidak mempunyai pengawasan.

Lidah Poison mendapati bahawa pembukaan akaun langsung di laman web rasmi tidak sah.Satu -satunya pilihan hanya boleh memuat turun MT4 secara langsung.

Oleh itu, di manakah yang akan mensasarkan sekuriti membatalkan urus niaga dengan pelabur di platform dagangan MT4?

Antara muka pemasangan MT4 dapat dilihat bahawa entiti penandatanganan protokol adalah [auricinternationalmarketslimited].

Walau bagaimanapun, entiti yang sebenarnya berdagang di MT4 [AuricInternationalMarketSlimited] hanyalah sebuah syarikat dengan nama yang sama:

Walau bagaimanapun, syarikat ini yang benar -benar berdagang dengan pelabur sebenarnya terletak di Vanuatu.

Ketua kambing biri -biri yang menjual daging anjing sangat mengelirukan!

Dan syarikat [auricinternationalmarketslimited] tidak dikawal selia di Vanuatu.

Selepas mencari, sudah mungkin untuk menentukan bahawa bertujuan menonjolkan sekuriti mempunyai scammer yang sama "menggantung kambing dan menjual daging anjing".AIMS Rongying Securities tidak berguna walaupun ia memegang pengawasan kandungan emas yang tinggi.Boleh dipanggil satu set!Adalah disyorkan bahawa pelabur menjauhkan diri!Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi pengekodan untuk memahami aplikasi pengiriman wang

Atau cari kata kunci "untuk memahami" muat turun dalam aplikasi carian harta karun

Kedai mudah alih utama juga akan dilancarkan satu demi satu

Sila imbas kod untuk menambah QQ detektif!

Detektif 1: 3464399446 Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721 Detektif 4: 2389671330