Adakah anda tahu bahawa pendahulu platform RLC Red Lion Group adalah platform masalah?

2024-07-05 20:54:13 资讯 要懂汇

Banyak platform hitam mahu terus menjana banyak wang selepas reputasi wang itu, tetapi semua orang tidak semestinya membelinya, jadi mereka memikirkan nama mereka, dan terus menjana wang dengan platform baru, dan sukar untuk Pelabur umum untuk membezakan.Tetapi ini tidak dapat melarikan diri dari mata saudara!Umumnya, orang yang bertanggungjawab terhadap syarikat dan syarikat boleh dibezakan.

1. dbgmarkets perisai bo

Lesen Australia dulu menjadi platform hitam yang berjalan

     

Apabila memeriksa lesen Australia PTYLTD DBGMarkets (Australia), saya tahu bahawa Brother mendapati bahawa syarikat ini telah menggunakan banyak nama, salah satunya telah menarik perhatian kebenaran: 2021 telah dinamakan semula oleh Cozfxptyltd kepada PTYDD DBGMarkets (Australia) semasa.

Selepas memahami cozfxptyltd, ia adalah Chuanglian dan senarai, yang berjalan pada September 2020!PersimpanganPersimpanganKerana saya tidak melepaskan lesen ini di Australia, bukan sahaja ia tidak membuang, tetapi ia dinamakan semula sebagai PTYLTD DBGMarkets (Australia) untuk digunakan semula.Dikatakan bahawa jumlah jumlahnya sangat besar pada masa itu, yang benar -benar mengerikan!Persimpangan

     

Pada akhir tahun 2020, Chuanglian dan Single mempunyai platform baru yang direncanakan , Maklumat pendaftaran nama domain telah ditukar kepada syarikat Hong Kong ini pada 13 Mac.Saudara yang benar berspekulasi bahawa tujuannya adalah untuk terus menghasilkan wang dengan cara ini.

2.Compassmarkets

Apabila menyemak sambungan LinkedIn dari Compassmarkets, saya mendapati bahawa laman web yang dimasukkan oleh CompassGlobalMarkets Link Suffix dan melompat ke platform perkhidmatan kewangan yang dipanggil Ebonfx!Pengenalan Ebonfx juga menunjukkan bahawa ia adalah syarikat yang sama seperti CompassGlobalmarket.      

         

Dan laman web rasmi Ebonfx juga menyatakan bahawa Compasmarkets berdagang dengan platform yang dibangunkan oleh EbonFX, dan syarikat yang dinamakan oleh EbonFX juga merupakan compassglobalholdingsptyltd.Adakah ini lesen berkongsi yang berani?Pertama sekali, lesen tidak boleh dikongsi, dan lesen hanya boleh mengawasi syarikat yang memperoleh lesen.Kedua, Ebonfx sendiri adalah platform perisian perdagangan yang dibangunkan sendiri, jadi pengawasan tidak memberi kesan ke atasnya!Semua orang menilai sendiri! 

3.RLC Red Lion Group

Jawapan di atas!Dalam tanggapan abang saya, "Xin Shengjin" selalu disertai dengan aduan kilauan!Dari titik licin ke akaun beku, ke akaun yang dikawal oleh orang luar, dan kemudian meletup kepada pelanggan penipuan untuk mengendalikan plat babi ... ia boleh digambarkan sebagai tarian yang kemas, sehingga akhir tahun 2022 tiba -tiba hilang!  

Walaupun terdapat banyak Huiyou dan pelabur yang menunjukkan bahawa "RLC Red Lion Group" adalah "Xin Shengjin", tetapi tidak ada tukul sebenar!   

Dengan sikap berhati -hati!Mengetahui maklumat harta intelek yang didaftarkan oleh RLC Red Lion Group melalui "pemeriksaan tertentu" mengandungi tanda dagangan logo "Xin Sheng Jinye", sebuah font seni yang disebut "Xin Sheng Kuai Metal", dan juga memegang "Xin Shengjin Software Hakcipta Industri Hak Cipta Industri Hak Cipta Industri Platform Pengurusan Kekayaan Pelaburan Metal Precious!

Jika anda memahami saudara, anda boleh bertanya sama ada anda boleh mengetuk "RLC Red Lion Group" sebagai "Xin Sheng Jinye"!

Oleh itu, kedalaman air bulatan pertukaran benar -benar tidak terkalahkan.