Platform rockglobal broker secara berniat memudaratkan prinsipal dan keuntungan pelanggan, dan plat lesen berulang kali dipotong ke dalam daun bawang!Persimpangan

2024-07-02 20:54:12 金融资讯 要懂汇

Seawal 6 bulan yang lalu, The Truth Brother menulis artikel dengan Rockglobal, broker pengurusan, dan fikir ia dapat membantu semua orang untuk mengelakkan kilat, tetapi apa yang saya tidak pernah harapkan adalah bahawa Rockglobal baru -baru ini menambah lebih banyak pendedahan kepada pendedahan. Undian ini, kebenaran pengundi muncul kebenaran.

Sebelum ini: " platform hitam Rockfort Stone Securities dinamakan semula Rockglobal Locke International untuk menipu wang Cina! IP sebenar sebenarnya di Beijing! Platform tidak mengubah ubat.Persimpangan

Hari ini kita akan melihat syarikat broker rockglobal ~

▶ Platform Rocklobal menambah aduan tetamu pendedahan baru!Persimpangan

恶 Cocker 1: Pengetua dan keuntungan potongan jahat platform

Saudara yang benar belajar mengenainya.Pengurus pelanggan platformnya yang disebutkan dalam maklum balas: "Senarai 20%tidak memegang kedudukan selama lebih dari tiga minit," pelabur mengatakan bahawa platform sebelum transaksi tidak menyebut bahawa platform akan memotong semua dana pelabur Dalam tempoh kemudian, termasuk prinsipal!Persimpangan

Pelabur seterusnya sentiasa menghubungi pengurus pelanggan dan platform untuk berunding dengan emas.

Cocker 2: Keuntungan biasa tidak diberikan, pelanggan mengambil prinsipal untuk mengancam pelabur

Dalam aduan tetamu yang disebutkan di atas, pelabur China berkata: "Industri Jiang Hongbin dalam industri, bahkan namanya tidak berubah, secara langsung mengubah sekuriti batu Cina ke keuntungan normal Locke International, dan perkhidmatan pelanggan juga mengancam anda dengan prinsipal . "

Di samping itu, dalam pendedahan baru -baru ini keruntuhan terkini dan senarai platform yang akan datang!PersimpanganRockglobal adalah di antara mereka!Persimpangan

Penumbuk saudara sebenar benar -benar kelihatan keras.Persimpangan

▶ Maklumat laman web rasmi Rocklobal telah berubah!Persimpangan

Brother Truth membandingkan maklumat pengawasan laman web rasmi Rockglobal enam bulan lalu dengan laman web rasmi hari ini, dan mendapati bahawa Rockglobal memindahkan syarikat New Zealand RockfortMarketslimited di laman web rasminya.

Hari ini, ia juga serius di laman web rasmi Rockglobalinlationallllc (St Vincent) adalah jenama Rockglobal.

Ia luar biasa kepada saudara kebenaran.PersimpanganBaiklah ~ Bagaimana kebenaran Rockglobal di laman web rasminya!Persimpangan

▶ Lesen pengawalseliaan, memotong chives!Persimpangan

Dengan memuat turun Rockglobal MT4/5, anda dapat melihat bahawa syarikat yang sebenarnya digunakan dalam transaksi ini hanya syarikat New Zealand bernama RockfortMarketsLimited.

Seterusnya, mari kita lihat sama ada lesen yang dipegang oleh syarikat New Zealand ini diselia ~

Seperti yang ditunjukkan dalam angka di atas, plat lesen pengawalseliaan yang dipegang oleh RockfortMarketsLimited mengandungi FMA yang diberi kuasa "derivativessissuer" (pengedar derivatif), jadi syarikat itu boleh menyediakan perkhidmatan pertukaran asing.

Semua orang tidak akan berfikir bahawa RockfortMarketsLimited boleh menggunakannya dengan pengawasan.

Malah, Rockfortmarkets menukar nama urus niaga ke Rockglobal pada 15 Mei 2023.

Pada tahun 2021, Pihak Berkuasa Pasaran Kewangan New Zealand (FMA) mengeluarkan dua notis amaran kepada syarikatnya.

Tambahan pula, RockfortMarketsLimited pernah menggunakan nama GppmarketsLimited (syarikat itu adalah Rockfort Stone Securities). cakera!PersimpanganSelagi lesen ini tidak terhad, ulangi Leek Cut!

Jadi saudara yang benar di sini berharap semua orang dapat melihat rutin penipu, jangan tertipu lagi!Persimpangan

Terdapat juga sedikit kebenaran bahawa alamat pelayan Rockfort Stone Securities, yang telah dijalankan, adalah konsisten dengan destinasi rumah pelayan Rockglobal, semuanya di Beijing, China.

Laman web rasmi adalah bahawa pelayan utama Rockglobal terletak di pusat data yang paling dipercayai di dunia, NY4 di New York.

Tetapi ia benar -benar tanah membajak, membual!Persimpangan

Akhirnya, dari awal bulan November hingga akhir Disember tahun ini, laman web rasmi Rockglobal juga terlibat dalam "Parti Perdagangan Midsummer untuk memenangi $ 5000 hadiah hadiah" tetamu baru, dan deposit pertama boleh diterima sebanyak 20 %.

Saudara yang benar di sini tidak terlalu bersuara. Pertukaran asing, tetapi kebenarannya adalah kebenaran, tetapi saudara yang benar dapat dengan jelas mengatakan bahawa ia adalah yang kalah untuk hadiah wang Rockgloba!PersimpanganSaya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati, sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI ~

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk berita pecah !!

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif: 3464399446 Kebenaran: 31476777259

Lidah beracun: 2389671330 Fahami saudara: 2124228721