Berhati -hati dengan cakera modal PGM untuk menggunakan syarikat dengan nama yang sama untuk memindahkan dana!Untuk "penipuan yang mengejutkan" untuk orang Cina!Persimpangan

2024-07-25 9:12:54 资讯 要懂汇

Berhati -hati dengan cakera modal PGM untuk menggunakan syarikat dengan nama yang sama untuk memindahkan dana!Untuk "penipuan yang mengejutkan" untuk orang Cina!Persimpangan

Pendengaran detektif bahawa ia adalah minggu lepas.

Pelabur membuka akaun 15,000 akaun pada akhir bulan Jun, dan akaun itu adalah 33,000. telah diharamkan atas nama transaksi haram.

Sebab mengapa pelabur berbual dengan pengurus pelanggan. tidak tahu ke mana hendak pergi.

Sesetengah orang telah mendedahkan bahawa terdapat masalah besar dengan pengurus pelanggan. !Ini bermakna PGM mempunyai isu pengawalseliaan utama!

PGM adalah broker kontrak pertukaran dan perbezaan asing yang didaftarkan di Melbourne, Australia pada tahun 2015. Ia diisytiharkan bahawa ia diawasi oleh ASIC Australia.

Laman web rasmi: https://www.pgmfx.com/

Memasuki laman web rasmi adalah hadiah Cina yang besar ditambah hadiah!Jelas sekali, promosi "godaan" orang Cina adalah standard untuk pembiayaan, dan ASIC Australia jelas menetapkan bahawa ia tidak boleh menjadi pemasaran untuk dijual dan hadiah percuma.

Mari kita periksa terlebih dahulu jenis lesen ASIC Australia di PGM.

[Primetimeglobalmarketsptyltd] Nombor lesen berlesen: 470050.Pelanggan runcit (pelabur runcit) tidak dibenarkan.

Jika PGM menggunakan [primetimeglobalmarketsptyltd], tingkah laku urus niaga yang sebenar lebih banyak -dibatasi!Ia akan diberi amaran, didenda atau dibatalkan oleh ASIC Australia.PGM tidak boleh berbuat demikian, dapat dilihat bahawa lesen [primetimeglobalmarketsptyltd] yang dipegang tidak mengawasi urus niaga Cina.

Jadi di mana PGM digunakan untuk membuka transaksi sebenar dengan pelabur?

[Primetimeglobalmarketslimited] pada mt4.

Nampaknya nama yang sama dengan syarikat berlesen Australia, dan sebenarnya syarikat Hong Kong yang masih didaftarkan.

Detektif tidak menemui lesen pengawalseliaan [PrimeTimeglobalMarketsLimited] di Hong Kong Securities and Futures Affairs Sonvision Committee (SFC).

Menggunakan syarikat dengan nama yang sama untuk mengelakkan pengawasan, di bawah nama syarikat berlesen Australia, ia menggunakan syarikat -syarikat Hong Kong yang tidak mengawasi untuk berdagang dengan rakyat China?Peniaga pembrokeran rasmi berbangga dengan mengadakan lesen ASIC Australia dan perlu mengelakkan pengawasan. Sama ada syarikat perdagangan telah menerima pelabur baru dalam pengawasan.

China tidak meluluskan mana -mana institusi untuk menjalankan perniagaan margin pertukaran asing di negara ini, dan ia juga tidak dibenarkan untuk melakukan perjalanan tanpa kebenaran dan menjalankan tindakan haram tanpa kebenaran!Ini nampaknya disasarkan sepenuhnya pada penipuan Cina!PGM memang cakera dana.

Pelabur baru harus berhati -hati apabila mereka mengetahui beberapa platform ketiga apabila mereka mengetahui bahawa aduan tetamu untuk membersihkan sifar!

Bagi penggunaan syarikat dengan nama yang sama untuk mengelakkan pengawasan, keuntungan tidak memberi emas, dan juga membekukan akaun pelabur, cakera modal PGM yang memindahkan dana pelabur ke beg pinggang swasta!Cadangan Detektif Huiyou yang boleh mendapatkan emas secepat mungkin akan dipindahkan secepat mungkin!

Sekiranya anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, mengadu

Sila imbas kod untuk menambah QQ!

Detektif Circle Exchange: 3464399446

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi pengekodan untuk memahami aplikasi pengiriman wang

Atau pasaran aplikasi utama dan carian kedai mudah alih

Kata kunci "memahami" muat turun