Cakera modal pertukaran asing Volmax, semua pengawasan tidak sah, anugerah itu adalah penipuan, tidak tahu malu!

2024-08-20 13:09:41 资讯 要懂汇

Anugerah ini dibuat dari udara tipis!Semua pengawasan tidak sah!Volmax terletak!

Detektif telah mendedahkan banyak dana.Dari lesen pengawalseliaan kepada anugerah ke platform perdagangan, tiada keadaan sebenar selaras dengan publisiti!

    Kelemahan laman web rasmi syarikat itu penuh dengan kelemahan!

    Volmax mempunyai 2 laman web rasmi, dan promosi dan pengenalan kedua -dua laman web ini konsisten:

    http://www.volmaxfx.com/

    http://www.volasia.com/

    Masalah berikut dijumpai dari laman web syarikat:

    Pertama, perisian yang dibangunkan sendiri sangat berisiko, tetapi pelabur yang mengelirukan menggunakan MT5!

    Mereka adalah pautan muat turun MT5 komputer, pautan muat turun telefon bimbit Apple MT5, dan pautan muat turun telefon Android MT5!PersimpanganPersimpanganPersimpanganPersimpangan

    Tidak dapat memeriksa Volmax di MT5!Dengan kata lain, Volmax tidak berlaku pada MT5 sama sekali!

    Pautan muat turun paparan rasmi adalah MT5, tetapi penggunaan sebenar adalah platform perdagangan dalam talian Volmax sendiri, untuk mengelirukan majoriti pelabur Volmax menggunakan perisian formal MT5!Ini akan menjadikan dana pelabur kurang dijamin!Tidak berjalan pantas?

    Kedua, semua anugerah yang diisytiharkan di laman web rasmi adalah penipuan!PersimpanganPersimpangan

    Semua anugerah yang dipromosikan di laman web rasmi tidak menemui hadiah yang sepadan, semuanya dibuat dari udara nipis!

    Ini adalah platform media pertama yang bernama BestMobleTradingApp, mencari Volmax, dan tidak ada laporan Volmax Anugerah!Palsu!

    Ini adalah hadiah kedua yang diumumkan di laman web rasmi.

    Tuntutan anugerah ketiga di laman web rasmi lebih keterlaluan!Pertama sekali, ini bukan anugerah rasmi sama sekali!Kedua, tidak ada carian yang berkaitan di seluruh rangkaian!Tiada rekod di seluruh rangkaian!Diduduki lagi dari udara tipis!Palsu!

    Ketiga, alamat kenalan di laman web rasmi ditinggalkan oleh syarikat di St Vincent!Persimpangan

    San Vincent adalah sebuah negara kecil.San Vinson tidak mengawal urus niaga pertukaran asing sama sekali.Persimpangan

    Kenapa syarikat didaftarkan di Australia, dan alamat kenalan memang St Vincent?Ia sepatutnya Australia.Kecuali dia juga mempunyai sebuah syarikat yang dipanggil VolmaxGroupLimited di San Vincent, ia benar -benar ada!

    Kemudian Volmaxgrouplimited St. Vincent ini hanya untuk membuat pelabur menghubunginya?Atau adakah dia mempunyai tujuan lain?Mari kita ingat syarikat ini, dan detektif akan memperkenalkan penggunaan sebenar syarikat ini bernama VolmaxGoupLimited di St Vinson!

      Lesen pengawalseliaan semuanya palsu!

      NFA Amerika

      Seperti yang ditunjukkan dalam angka, ini adalah lesen berdaftar umum.Lesen Pendaftaran Syarikat 管 Lesen Pengawalseliaan Syarikat!Dan VolmaxGoupLimited tidak di bawah pengawasan di laman web rasmi NFA AS!

      Dalam erti kata lain, Volmax hanya mendaftarkan sebuah syarikat yang dipanggil VolmaxGroupLimited di Amerika Syarikat, tetapi bukan ahli NFA, jadi dia tidak menerima pengawasan pertukaran asing AS!

      Jadi Volmax telah mencatatkan dua nama, kedua -duanya dipanggil Volmaxgrouplimited: satu terletak di Amerika Syarikat;Mengelirukan kedua -dua syarikat bersama -sama supaya anda boleh menipu pelabur!

      Australia ASIC

      Selepas pertanyaan, detektif mendapati bahawa Volmax memperoleh lesen AR Australia ASIC, dan lesen AR tidak mempunyai pengawasan.

      Kerana lesen AR dianugerahkan VolmaxGroupptyltd oleh Hlkgroupptyltd, Hlkgroupptyltd telah dianugerahkan VolmaxGroupptyltdar, dan ASIC diberitahu, ya!Tiada apa -apa!ASIC hanya diberitahu!

      VolmaxGroupptyltd menerima pengawasan Hlkgroupptyltd.

      Kunci masalah di sini!Orang dalam industri tidak mengisytiharkan satu sama lain. dipertanggungjawabkan.Ia sangat mudah, hanya menukar syarikat untuk transaksi!

      Satu lagi perkara adalah bahawa HLKGROUPPTYLTD tidak layak untuk mempunyai transaksi pertukaran asing.