ATFX memperoleh dua platform, tetapi terdapat banyak soalan!Persimpangan

2024-09-21 11:36:47 资讯 要懂汇

Pengenalan kepada firma sekuriti

ATFX adalah penyedia perkhidmatan kewangan dalam talian global di bawah pengawasan pentadbiran pengawalseliaan tingkah laku kewangan British, yang beribu pejabat di UK.Mereka menyediakan perkhidmatan perdagangan untuk transaksi pertukaran asing, kontrak perbezaan, dan derivatif kewangan lain, termasuk pertukaran asing, indeks saham, barangan, logam berharga dan kriptografi, dan lain -lain, dan menjalankan transaksi melalui platform perdagangan lanjutan mereka.Di samping itu, mereka juga menyediakan perkhidmatan tambahan seperti bahan pendidikan dan latihan, analisis pasaran dan laporan penyelidikan.

Pengurusan Domestik

ATFX, sebagai broker asing skala tertentu dan tinggi, tidak disangka -sangka lemah dalam pengurusan dan semakan dalam operasi domestik.

Terutama perkara penting seperti ejen belum dikaji semula!Pada tahun 2020, ia telah mendedahkan bahawa kakitangan syarikat agensi domestik mereka menggunakan pemilikan haram untuk menggunakan kaedah fakta fiksyen dan menyembunyikan kebenaran untuk menipu sejumlah besar harta benda.Penipuan yang disyaki dipindahkan ke semakan dan pendakwaan!Kakitangan yang berkaitan ditahan oleh polis.

Baru -baru ini, polis Shanghai memecahkan kes penipuan yang berlaku bersama pada bulan Jun 2019!

     

Dalam kes masalah pengurusan domestik, ATFX juga memilih untuk memperoleh dua syarikat ...

    Sekuriti Lotte

    ID lesen ASIC Australia adalah 418036, yang diperolehi oleh pemerolehan ATFX Lotte Securities Australia Lesen!Tetapi perlu diperhatikan bahawa sama ada ia adalah syarikat berlesen atau di platform perdagangan MT4, ia masih menggunakan nama RakutenseCuritesaustralalalAlAttyltd untuk berdagang!Persimpangan

      Khwezitrade

      Melalui laman web rasmi Khwezitrade, kami dapati: Khwezitrade adalah broker pertukaran asing dan ODP yang diberi kuasa, yang beribu pejabat di Afrika Selatan dan dikawal oleh FSCA.

      Pada buku kebenaran lesen yang diterbitkan di laman web rasmi Khwezitrade, kami mengetahui bahawa syarikatnya menamakan syarikat bernama KhwezifinancialServices (Pty) Ltd.Dari perspektif dokumen ini, kuasa yang boleh dilaksanakan oleh Khwezitrade adalah komprehensif.Tetapi lesen ini tidak memberikannya kelayakan pertukaran asing untuk pelanggan runcit dan borong!  

      Laman web rasmi FSCA Selatan ini mempunyai kandungan yang lebih intuitif yang diberi kuasa oleh lesen Khwezitrade.Jadi Khwezitrade sentiasa beroperasi!Keselamatan pelabur tidak mempunyai jaminan sama sekali, dan ada kemungkinan risiko modal akan disalahgunakan!

      Dan mengenai aduan Khwezitrade semuanya tinggi dan tidak mempunyai pengawasan yang berkesan ... Jadi, apakah tujuan Khwezitrade, yang merupakan reputasi reputasi lisan yang buruk?

      Dalam pengambilalihan Khwezitrade, tujuan pengambilalihan ATFX sangat samar -samar.Walaupun ATFX sentiasa mengisytiharkan pengambilalihan untuk memasuki pasaran Afrika Selatan, dia tidak memilih untuk memperoleh sebuah syarikat dengan reputasi yang baik dan lesen pengawalseliaan.

      Pilih dua syarikat yang telah dibocorkan pada isu Pengawasan Exchange Circle.Persimpangan