Isu isu BOQ sangat pelik!Pelabur tidak boleh mengatakannya!

2024-09-04 20:07:46 金融资讯 要懂汇

Pada tahun ini, jika pelabur secara tidak sengaja meletakkan dana pada platform masalah, wang yang diperolehi tidak untuk mengatakan akhir, tetapi platform masalah mengatakan itu.Platform masalah membawa dana pelabur ke kepala pelabur!Hari ini, mari lihat beberapa platform yang telah membuat wang dan mempunyai banyak keperluan aneh.Tidak mempunyai penapis untuk platform ini!Persimpangan

1.boq

Jumlah emas tidak dapat dibebaskan, dan 3035 dolar AS terakhir ke saudagar Okx perlu dicas semula

Menurut maklum balas pelabur, "Saya telah menyumbang $ 112,775, dan mereka sedang ditinjau. Kemudian, saya menerima pemberitahuan perkhidmatan pelanggan bahawa akaun ID mereka tidak normal, yang menyebabkan tidak dapat mengeluarkan emas. Yuran Recharge. "

Ketika datang ke pedagang Okx, beberapa rakan Hui mungkin berada dalam bulatan. dan aset digital lain.Tetapi sekarang, keselamatan OKX dapat dikurangkan.Jadi mengapa ada keperluan sedemikian?Kami tidak tahu.

2. Brokerage Oexn

Baru -baru ini menerima aduan daripada pelabur!Dikatakan bahawa dalam deposit dua kali Oexn, sejumlah 5150 emas yang indah, kerana mereka berada dalam keadaan kehilangan wang, mereka mahu memohon wang untuk mencari jalan keluar, tetapi mereka sengaja sukar untuk membuat masalah dan dibatasi emas oleh Syarikat pembrokeran semasa operasi!   

  

Dari nada tangkapan skrin e -mel yang disediakan oleh pelabur, anda dapat merasakan kegembiraannya pada masa itu!Selepas itu, pelabur menerima jawapan OEXN.  

Sebagai mangsa, dia masih kembali selepas banyak kelainan dan giliran, dan pelabur akhirnya tidak mempunyai pilihan selain berkompromi!

Mengikut keperluan OEXN, "memohon video kad ID yang memegang tangan untuk memohon baki akaun, dan mengatakan bahawa ia tidak lagi digunakan dalam OEXN".Dengan cara ini, ia direalisasikan untuk mengurangkan kerugian mereka untuk mengurangkan kerugian mereka sendiri.Menghadapi senario ini, selalu ada kelemahan yang mendalam!

Ia benar -benar ironis bahawa mangsa sebenarnya perlu mengurangkan kerugian dengan mengakui kesilapan mereka!Tetapi mangsa tinggi seolah -olah mereka sedekah?    

3.Prospero Puhua Securities

Pengadu Encik A berkata bahawa dia tiba -tiba tidak dapat mengeluarkan emas selepas memasuki Prospero, Prospero, dan akaunnya dibekukan.

  

Pertanyaan dan aduan tidak berjaya!Seorang pengurus pelanggan meminta Encik A untuk mengatakan bahawa dia boleh membantu sebahagian daripada dana dengan hubungannya sendiri, tetapi dia meminta 20%daripada emas!Pengurus pelanggan yang menjawab Encik A sebenarnya mengambil kesempatan daripada api untuk meminta rebat!

Bolehkah kakitangan Puhua dapat mengubah maklumat pelanggan tanpa kebenaran untuk "makan kembali" untuk membuat keuntungan?

Ini adalah semua platform yang memerlukan pelik, jadi penting untuk melakukan kerja yang baik untuk mengenal pasti sebelum memasuki emas!Apabila anda memilih untuk melabur, anda mesti berhati -hati.PersimpanganParah mungkin ia tidak boleh dikembalikan!