Memahami Exchange: Platform Masalah DBG Pasar Dramm adalah penipuan!PersimpanganSemua orang berhati -hati!

2024-09-18 10:50:21 金融资讯 要懂汇

Semua orang tahu bahawa mungkin ada penipuan di tempat dengan dana.Di bawah ini saya faham saudara, saya akan meringkaskan beberapa platform ini untuk membantu semua orang untuk mengelakkan kilat!

1. dbgmarkets perisai bo

DBGMarkets (DBGMarketsLimited) ditubuhkan pada tahun 2007. Ia adalah broker perdagangan dalam talian yang terkemuka di dunia.DBGMarkets menyediakan pelanggan dengan pelbagai pasaran perdagangan, termasuk pertukaran asing, saham, kontrak perbezaan, komoditi, indeks dan niaga hadapan.

   

DBGMarkets Shun Boming's skor pada platform utama adalah tinggi, tetapi di internet, tetapi di Internet, ia sangat miskin? 

Kerana pada tahun 2021, didapati bahawa ia adalah platform Cina sebaik sahaja ia dilancarkan. 30 30 bulan, 30 30 bulan, 30 bulan, 30 tahun, 30 bulan, 30 bulan, 30 bulan, 30 bulan, 30 bulan, 30, 30, 30 dana 10,000 dolar AS (kira -kira hampir 2 juta yuan) belum Dibiayai, dan semua kakitangan hilang hubungan.

Sebaik sahaja Brother membuka pautan laman web rasmi, perkara pertama yang muncul adalah aktiviti promosi, termasuk cas semula, loteri, sumbangan, dan sebagainya.Mengetahui bahawa saudara telah teringat DBGMarkets yang salah Shun Bo, seorang broker yang beribu pejabat di Sydney, Australia, memegang lesen ASIC Australia.   

Australia ASIC mengeluarkan pengumuman dalam 20 tahun: dilarang dengan ketat untuk memberi atau menyediakan aktiviti keutamaan tertentu kepada pelanggan runcit.Sebagai contoh, berikan titik urus niaga atau hadiah "percuma".Jadi mengapa dbgmarket Shunbo masih memilih untuk menggunakan hadiah dan diskaun untuk menarik runcit apabila mereka tahu bahawa mereka dilarang?

Kemungkinan pertama adalah bahawa DBGMarkets Shield mengabaikan pengawasan ASIC dan beroperasi di atas had.

Satu lagi kemungkinan, DBGMarkets mengelakkan pelabur diklasifikasikan dan meletakkan iklan untuk Gifted oleh pelabur yang tidak dikawal oleh ASIC.

Jika ia adalah jenis kedua, ini bermakna bahawa laman web DBGMarkets Shields menunjukkan bimbingan yang buruk kepada orang Cina, dan ia juga bermakna laman web rasmi telah dimasukkan, dan pelabur yang telah diniagakan tidak akan diawasi oleh Australia ASIC. 

Tidak kira sama ada, memandangkan pendakwaan dalam talian DBGMarkets Shunbo, hanya ada subjek sebelumnya yang telah dikembalikan ke platform tulang belakang, dan saya tahu bahawa abang saya dinasihatkan untuk menjauhkan diri!     

    FPG Caisheng International

    Fortuneprimeglobal adalah anak syarikat kumpulan FPG. dan Majlis Pelaburan (ASIC).

    Tetapi pembrokeran veteran dengan lebih daripada sepuluh tahun pengalaman adalah aduan tetamu!Persimpangan

    Merumuskan perbuatan platformnya ialah: FPG Caisheng International mengancam pengguna (mengancam pelabur dengan prinsipal), menandatangani perjanjian tuan rumah, dan prinsipal dikeluarkan dengan pengeluaran!Persimpangan

    Kandungan janji terperinci dapat melalui artikel sebelum saudara kebenaran ~

    FPG Caisheng International tidak mampu bermain!Menghapuskan keuntungan pelanggan, jangan menarik balik tuntutan mahkamah dan berikan emas, dan menjadi sangat sombong!Persimpangan

    Huiyou Baiyi, yang sebelum ini mendedahkan platform FPG, terkejut.

    Selepas beberapa aduan ke platform, FPG akhirnya bersetuju untuk membayar, tetapi terdapat dua prasyarat: satu adalah untuk membatalkan kandungan aduan terlebih dahulu;

    Dalam urus niaga mata wang, komisen dan titik pematuhan dengan peniaga -peniaga yang benar. sebab.

      Quantlab

      QuantLab mendakwa bahawa dia telah diasaskan oleh syarikat akademik, teknologi, dan pembekal perkakasan dan bercampur -campur dalam industri selama lebih dari 20 tahun.Dan bebas sebagai "bukti dan pemimpin kekuatan saintifik dan teknologi dalam pasaran kewangan".

      Walau bagaimanapun, seperti yang dikenali sebagai memberi tumpuan kepada pelaburan kuantitatif, mempunyai banyak pengalaman pengurusan aset produk arus perdana, dan mempunyai pengalaman pengurusan nilai pasaran yang kaya dan menyenaraikan laman web rasmi inkubasi syarikat!

      Tetapi sangat kasar!Keseluruhan laman web rasmi adalah pengenalan diri yang kosong, dan sentiasa menekankan keupayaan mereka yang "profesional" dan "menguntungkan" mereka!Walau bagaimanapun, ia tidak menyediakan kes keuntungan sendiri sama sekali, dan bahkan tidak menyebutkan platform dan produk yang disediakan oleh syarikat perdagangan kewangan!QuantLab juga membuat satu set "pendapatan pasukan langkah" yang mengatakan bahawa ia adalah baik untuk menjadi pemasaran pelbagai peringkat (MLM) atau struktur insentif jualan pasukan.Ia adalah sejenis "penipuan Ponzi" dalam bidang jualan dan pemasaran dalam bidang jualan dan pemasaran!Ciri terbesar ialah mudah untuk mendapatkan kawalan, dan model QuantLab jelas merupakan model perniagaan yang tidak mampan!  

       

      QuantLab mendakwa sebagai syarikat kewangan di Wall Street.Tetapi saya hanya boleh memikirkannya.Pada ketika ini, orang kognitif sedikit tahu bahawa ini tidak jelas mengenai slogan kuantitatif, adakah cakera dana ikrar?