EarthDex FX mengetuai era baru pertukaran asing dan urus niaga kontrak perbezaan, dan dokumentari wawancara Ekspo IFX 2024 Asia!

2024-10-09 9:33:18 资讯 要懂汇

Dalam wawancara ini, kami akan memahami cerita jenama EarthDexFX.

Lokasi: Centralworkdononfloor999/99rama1road, Pathumwanbangkok10330, Thailand

EarthDexFX adalah penyedia kontrak perbezaan pertukaran asing di dunia, yang menyediakan transaksi kontrak pertukaran dan perbezaan asing pada pelbagai platform perdagangan, termasuk platform EarthDexFXCTrader yang popular di dunia.

EarthDexfx.com berada dalam kedudukan utama dalam perkhidmatan pelanggan dan menyediakan pelanggan dengan produk dan perkhidmatan kelas pertama.

Penekanan syarikat terhadap perkhidmatan berkualiti tinggi telah diiktiraf oleh industri berkali -kali.EarthDexfx.com adalah sebuah syarikat yang dilesenkan sepenuhnya dan dikawal selia.

Sesetengah menyoroti bahawa platform EarthDexFX dapat dinikmati ketika berdagang dalam urus niaga:

▶ Tidak perlu membayar sebarang yuran atau komisen

▶ Proses pelaksanaan lebih cepat

▶ Mulakan perjalanan pelaburan anda dengan $ 1

▶ Memberi pengeluaran lebih mudah

▶ Kaedah pembayaran mudah

▶ Analisis pasaran masa nyata

▶ Menyediakan sehingga 6 kemas kini pasaran setiap hari

▶ Pasukan Sokongan Pelanggan Cemerlang

▶ sepenuhnya berlesen dan selamat

▶ antara muka yang mudah digunakan

▶ Platform selamat lengkap

Melihat ke hadapan untuk masa depan, EarthDexFX akan terus mematuhi semangat korporat inovasi, pragmatik dan cekap, dan terus mempromosikan pembangunan industri perdagangan kontrak dan perbezaan kontrak asing.Kami akan terus meningkatkan pelaburan dalam penyelidikan dan pembangunan teknologi untuk meningkatkan prestasi platform dan keselamatan;

Pada masa yang sama, memperdalam kerjasama dengan agensi pengawalseliaan global untuk memastikan pematuhan dan ketelusan perniagaan.Di samping itu, kami akan memperluaskan pasaran antarabangsa secara aktif dan menyediakan perkhidmatan yang tinggi untuk pelabur di lebih banyak negara dan wilayah.EarthDexFX komited untuk menjadi jambatan yang menghubungkan pelabur global, dan bersama -sama mewujudkan bab baru dalam perdagangan pertukaran asing dan urus niaga kontrak perbezaan.

Melalui wawancara ini, kami sangat merasakan warisan dan cita -cita yang mendalam dari EarthDexFX dalam bidang pertukaran asing dan perdagangan kontrak perbezaan.Saya percaya bahawa pada masa akan datang, EarthDexFX akan terus memimpin industri untuk bergerak maju, mewujudkan pengalaman perdagangan yang lebih baik dan masa depan kekayaan untuk pelabur global.