BCR Baihui terdedah kepada sumber agensi ragut!Syarikat -syarikat Australia tidak normal dalam masa satu tahun!

2024-05-30 9:28:17 资讯 要懂汇

BCR Baihui terdedah kepada sumber agensi ragut!Syarikat -syarikat Australia tidak normal dalam masa satu tahun!

Tidak lama dahulu, maklumat BCR Baihui Co., Ltd. sering mengubah maklumat maklumat BCR Baihui Company.Mari kita lihat apa yang sedang berlaku?

BCR (BCR Baihui) adalah sebuah syarikat yang menyediakan perkhidmatan perdagangan kewangan.

Walau bagaimanapun, dalam masa terdekat, tidak ada dua bulan selepas aduan ejen terdahulu, dan satu lagi agen BCR Baihui menemui detektif!

Encik A adalah pelanggan lama platform BCR Baihui selama bertahun -tahun.Bukan sahaja ia meninggal dunia dari pelanggan, tetapi juga membatalkan akaun ejen Encik A, ia boleh digambarkan sebagai prestasi menyeberangi pembongkaran sungai!

Dengan ejen mengembangkan peluang perniagaan dan sumber pelanggan dengan bantuan ejen.Hubungan antara ejen dan broker adalah sejenis manfaat bersama dan kerjasama yang menang.

Sebagai ejen lama platform amanah, platform itu memindahkan sumbernya kepada orang lain atas dasar menaik taraf pelanggan.

Pada hari yang sama, Encik A telah segera ditendang dari sembang kumpulan.

Hari ini, Encik A dan mangsa lain seperti BCR Baihui, sebagai ejen untuk menarik sumber pelanggan yang cukup, secara langsung memindahkan sumber dan menendang!Akaun pelanggan dalam nama akaun asal juga menjadi orang lain!

BCR Baihui nampaknya tidak berada di bawah pengawasan seperti yang ditunjukkan dalam propaganda. Pengawasan yang ketat.

Tetapi paparan semacam ini hanyalah gimik pelabur yang ditipu,

Terdapat tiga syarikat yang boleh didapati di MT4 BCR Baihui bahawa terdapat tiga syarikat yang telah diniagakan.

【Bcrcolimited】

Alamatnya di Hong Kong, dan detektif tidak menanyakan rekod pengawalseliaan [Bcrcolimited] di Hong Kong, yang bermaksud bahawa [bcrcolimited] tidak dikawal.

【Bcrcoptyltd.】

Alamat ini terletak di British Verjing, dan ia memegang lesen pengawalseliaan Kepulauan Virjing FSC.Walau bagaimanapun, Kepulauan Virgin milik Lesen Negara Pulau.Oleh itu, kandungan emas lesen adalah rendah!Ia tidak dapat diawasi dengan berkesan!

[Baceracoptyltd] Ia adalah lesen Australia yang dipegang oleh Baihui.

Malah di platform MT4, akaun perdagangan lesen ASIC Australia dipaparkan, dan akaun yang digunakan oleh pelabur semasa urus niaga juga ditekankan dalam pengurusan risiko laman web rasmi sebagai [BCRCOPTYLTD].

Harus diingat di sini bahawa [Bcrcooptyltd] di sini berbeza dari [Bcrcoptyltd.] Di bawah dikawal selia!Nampaknya BCR juga mempunyai syarikat yang tidak tertakluk kepada pengawasan.

Walau bagaimanapun, maklumat pendaftaran syarikat merekodkan pengubahsuaian luar biasa struktur saham selama bertahun -tahun.

Dalam 4 atau 5 kakitangan dan perubahan ekuiti dalam masa satu tahun, digabungkan dengan pelbagai aduan agensi yang diterima oleh detektif, Baihui memperoleh manfaat melalui kakitangan kakitangan. Syarikat melalui aliran kakitangan.

Detektif perangkap proksi ini baru -baru ini menerima lebih daripada satu keluarga!Ejen lubang perlu memberi perhatian!Klausa yang berkaitan seperti perjanjian yang ditandatangani oleh platform mungkin melibatkan risiko undang -undang tertentu selepas hubungan mengangkat unilateral secara tiba -tiba Baihui.Adalah lebih baik untuk mengambil inisiatif untuk menghubungi platform dan meminta kontrak dan perjanjian yang berkaitan.Selain itu, anda perlu memberi perhatian khusus kepada saluran kemasukan dan keluar dana untuk mengelakkan risiko pemindahan modal.

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi pengekodan untuk memahami aplikasi pengiriman wang

Atau cari kata kunci "untuk memahami" muat turun dalam aplikasi carian harta karun

Kedai mudah alih utama juga akan dilancarkan satu demi satu

Sila imbas kod untuk menambah QQ detektif!

Detektif 1: 3464399446 Detektif 2: 3147677259

Detektif 3: 2124228721 Detektif 4: 2389671330